Сервісна політика компанії « BAXI » в Україні з газових опалювальних котлів

1. ГАРАНТІЯ. Гарантійний термін складає один рік ( 12 місяців) з дня введення обладнання в експлуатацію , але не більше 30 місяців з дня продажу оборудованія.Прі відсутності відповідних документів гарантійний строк обчислюється з моменту виготовлення устаткування. Гарантійний термін на вузли та компоненти , замінені по закінченню гарантійного терміну на обладнання , становить 12 місяців. У результаті ремонту або заміни вузлів і компонентів обладнання гарантійний термін на обладнання в цілому не оновлюється.

Примітка. Офіційні партнери BAXI в Україні можуть під свою відповідальність надавати більший гарантійний строк (до 3 років ) з умовою ПЛАТНОГО щорічного технічного обслуговування.

2. ПЕРШИЙ ПУСК І УМОВИ ГАРАНТІЇ. Гарантія дійсна тільки при введенні виробу в експлуатацію ( перший пуск ) спеціалізованої обслужівающейорганізаціей , що має ліцензії , встановлені українським законодавством. Торгова фірма при продажу котла надає кінцевим користувачам координати обслуговуючих організацій . Обслуговуюча організація може бути складовою частиною торговельної фірми . Кінцевий користувач зобов'язаний мати документ , що підтверджує введення виробу в експлуатацію , наприклад , заповнений гарантійний талон встановленого зразка (див. нижче). У даному документі повинні бути зазначені такі пункти: 1 ) Модель апарату; 2 ) Серійний номер; 3 ) Дата продажу ; 4 ) Дата першого пуску ( введення виробу в експлуатацію ), 5) Назва, адреса і телефон обслуговуючої організації , що здійснила перший пуск ( введення виробу в експлуатацію ) ; 6 ) Підпис та прізвище технічного фахівця , який виконав перший пуск .

3. ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ . При виникненні несправностей протягом гарантійного терміну гарантійні роботи виконуються організацією , що здійснила введення виробу в експлуатацію (за відсутності інших гарантійних угод). Компанія BAXI забезпечує компенсацію вартості вийшли з ладу компонентів котлів по гарантії через офіційних дилерів BAXI.